17 April 2012

Heklede blomster… :O)

Endelig begynner lysten til å hekle komme tilbake…. :O

Har vært hjemme med sykt barn i dag og fikk da litt tid til å hekle…, noe som resulterte i noen heklede blomster til vesken jeg har planer om å lage(ref. forrige innlegg)

Hekling 2012 022

De lilla blomstene er heklet etter en oppskrift jeg fant på Kreativius sin blogg, den finner du HER.

Hekling 2012 024

Den store rosen i forgrunnen her har jeg komponert selv. Kommer tilbake med oppskrift, må bare få heklet en til og samtidlig få skrevet ned oppskriften. De røde, rosa og oransje blomstene er også en egen art, den er videreutviklet fra en eksisterende oppskrift.

Hekling 2012 018

Blå valmuesøster - Disse er heklet etter en oppskrift i boken “100 blomster, strikking og hekling”, av Lesley Stanfield.

23 comments:

Edny sine puslerier said...

Så fine blomster og herlige farger! Den store blomsten var jo kjempelekker;)

MittLilleHjerte said...

Så nydelige:) Og her var det jammen mye fint på bloggen din:) Legger meg til som følger på bloggen din:)
Klem Janne

Tovepia said...

Herlige farger og blomster!!..blir glad bare av å se på dette;)

Ha ei flott uke videre, klem fra mæ;)

Elins Strikkeri said...

Flott, jammen er du flink med heklenåla:))

Lena said...

Hærlige blomster, er så morsomt å se andre som er like glad i farger som det jeg er :-) Gleder meg til å se resultatet når veska er ferdig!

cissemosse said...

Gleder meg på oppskrift på den store blomsten, den var virkelig nydelig!!!

Solveig Bloch said...

Vår!!! fina var de!

Janne i Fagerlia said...

For et koselig og fargerikt innlegg. Vil gjerne har oppskrift på blomsten ja :)

Anonymous said...

Ja, nå kom vårstemningen. Veldig flotte blomster :)

Linda :) said...

Så fantastisk fine de er, og herlige farger :) gledes til mønster kommer på den store!!!

skapa och inreda said...

Härliga blommor du har virkat!

Tonemor said...

Så herlige og vårlige de var.
Klem Tone

karinanna said...

Nydelige farger, blir rent i godt humør bare ved å se på de. Så masse flott du lager, er stadig innom og titter - har også brukt noen av dine oppskrifter.

manu said...

Beautiful!!! all flowers are wonderful!!!
Manu

G-Anette said...

Så nydelige farger og blomster! Gleder meg til å se resultatet av vesken til slutt :)

Ha en fin kveld
Klem

Snertne sneller og små nøster said...

Jeg gleder meg sånn til å se den veska :-)

Ha det godt - klem Siv

Annika GW said...

Vilka fina blommor!En riktig blomsteräng!/ Annika

Helle said...

Så herlige blomster du hekler på nå. veldig spent på å se det endelige resultatet.

Zopp Design said...

Så søte blomster :)

Vi har et stort blogglotteri på gang. Kom innom oss og bli med da vel :)

Gry said...

Å så søte fargerike blomster! Tror jeg må finne frem heklenålen...
Ønsker deg fine vårdager! Klem : )

Anita Tørmoen said...

Fargerike og fine blomster:)

Sissel said...

Du er så flink med heklenåla. Alltid gøy å se på alt det fine du lager :)

Anonymous said...

generic xanax best way to buy xanax online - xanax online no prescription paypal