06 June 2011

Konfirmasjonskort…. :O)

På søndag ble Kristin konfirmert. Selvfølgelig måtte vi lage et kort anleding den store dagen.

JUNI 2011 007

Jeg har brukt Magnolia stempel, som er fargelagt med promarker. Blomster, sommerfugl og bling-bling fra Prima Flowers.

JUNI 2011 009

En 200-lapp med silkebånd rundt er satt fast med en hjertenål.
 JUNI 2011 010 
Jeg digger blomstene fra Prima… :O)

JUNI 2011 012

Jeg liker å sy pyntesømmer på kort, passet på å bruke den gammle symaskinen til det.

JUNI 2011 014
Bertine laget også ett kort til konfirmanten… :O) Hun har fargelagt motivet og pyntet det selv helt på egenhånd. Jeg syns det ble minst like fint!

18 comments:

STRIKKEMOR(O) said...

Kjempefint kort!!

Snertne sneller og små nøster said...

Så fine kort dere har laga - begge to :-)

Fru Langstrømpe said...

Heldige konfirmant....skryt til mor og litt ekstra skryt til Bertine....flinke altså!!!

SyLykke.com said...

Så flott kort:0) Jeg er imponert over hva du får til. Ønsker deg en fortsatt fin kveld. Inger Johanne

Misemor said...

Så flinke dere er! Det er mye arbeid med slike kort. Jeg har også laget konf.kort i mai, men de var nok mye enklere! =)

Hulda said...

Så søtt kort! Mange fine detaljer. :)

Jeg har sendt deg en liten melding på fb. :)

Turid said...

To veldig fine kort;)
Turid;)

Kokosbollerina said...

Så fine kort dere har laget! Heldig konfirmant! :)

Hannes hage said...

Jøss, dette er kortene sine det! Så flotte!

Rekkehuset said...

Så søte kort dere har laget! Bertine blir jo en håndarbeids-racer som får så mye herlig inspirasjon hjemme:-) Takk for hyggelig kommentar Synnøve! Klem fra Hanne.

lirosa said...

ojojoj, -så flott, men du for en tålmodihetsprøve!

Hilde said...

Helt nyyydelige kort! Inspirerer meg til å leite fram alt scrappe utstyret som ligger i en eske i kjelleren...
Har alt for mye utstyr, og ingen plass å gjøre av det :P hehe..

Groskro said...

To veldig fine konfirmasjonskort :-)

Tovepia said...

For et nydelig kort! Dette er jo en gave i seg selv, skikkelig flott!
tenker konfirmanten ble fornøyd;)

Mette said...

Heilt einig, utan forkleinelse for mor sitt kort så var det noko med fargevalet i Bertine sitt kort som verkeleg satt. Forseggjorte kort som konfirmanten må ha vorte veldig glad for.

Heidi said...

Så nydelige kort, begge to :)

Ida said...

Stilig det var å knyte pengen frampå kortet. Kjempefine kort.

Ania said...

Ahh, ikke bare er hun søt, hun kan kunsten å lage kort og!! :D