25 December 2008

Vintage julekort...

Julekort...
Jeg har ikke laget mange av de i år. Jeg som vært eneste år, de siste fem årene, har laget mellom 35 og 50 julekort, har kun laget 5 til 6 julekort i år.
Når jeg så hvordan det bar avsted, at jeg hverken hadde motivasjon eller tid til å lage, så tenke jeg at jeg kan jo alltids bestille noen elektronisk over nettet. Men så ventet jeg så lenge på å få internett tilgang, og da jeg endelig fikk det, så fikk jeg ikke ut den berømte fingeren...., derfor er det faktisk INGEN som har fått julekort fra oss i år....*blush*..

Men i dag har jeg faktisk laget 2 stk julekort, begge er til to bestemte personer, og begge kortene blir sendt i posten førstkommende lørdag!
Ønsker alle som kikker innom en fortsatt God Jul og Godt Nytt år.

xoxo

4 comments:

Hulda said...

Kortene var virkelig flotte! Heldig de som får disse. :) GOD JUL!

Berit said...

Flotte kort - og til trøst -- det ble ikke så mange egenproduserte julekort til mine venner og familie her heller... *flau - men sant* Sjøl om det er noen som fikk et lettvindt digitalt kort printet ut så lenge printer'n hadde blekk...

Får satse på å sende litt kort eller i året i stedet, når folk minst aner det ;)
Ønsker deg en fortsatt fin romjul!
KLEM

Trude Julie said...

Så flotte julekort du har laget.
Håper du får en riktig fin og fredfylt juletid.
Gleder meg til å se flere flotte kreasjoner fra deg :D

Anita said...

Kjempefine kort iallefall!!! Så koselig å få hjemmelagede kort, og så kos og lage, dersom man har lysten og tiden! Håper du og Bertine koser dere masse sammen med nære og kjære! SKulle en tur innom her om dagen, men det kokte bort i kålen:0} Men nå er jeg her da:0)) Fortsatt god jul til dere begge!! Klemmer fra Anita!