27 October 2008

Sjerf i hullmønster....


I går begynnte jeg på dette skjerfet. Var i utgangspunktet litt usikker på om mønsteret ville komme frem når garnet var så "sjektete", men jeg syns det blir bra. Garnet er en ullkvalitet fra Opal. Mønsteret har jeg funnet i et av strikke heftene til Viking garn.

Nå har jeg vært syk, bihulebetennelse, en hel uke, og har ikke vært så veldig produktiv på hobbyfronten, men jeg har da noen strikke- og hekleprosjekter på gang, bl. annet et hekleteppe i hexagon(som er mitt store høst og vinter prosjekt) og jeg har også startet julekort produksjonen.
Har også laget noen sider i mine "kreative dagbok" Bilder kommer!!!

Ønsker alle som kikker innom et fin og kreativ uke!

xoxo
synnøve

6 comments:

Hulda said...

Så fint det skjerfet kommer til å blir, fine farger du har brukt. Blir artig å se flere av julekortene dine etterhvert. :)

Anonymous said...

Nydelig hullmønster! Har liten tålmodighet til slikt eg.. :) Det måtte bli tjukke pinner og tjukt garn, i så tilfelle..

Gleder meg til å sjå bildene frå den kreative dagboka di! Ha ei flott veke!

Hobbygåsa said...

Skjerfet ditt blir nydelig! Jeg har strikket flere skjerf med hullmønster i flerfarget garn, og jeg syntes det blir fint selv om hullmønsteret ikke syntes like mye som på ensfarget. Vet du, du har bilde av huset ditt i margen på bloggen, jammen tror jeg at vi har lik blåfarge på husene våre - morsomt! God bedring til deg!

Jill said...

Nydelig skjerf!
Likner på "Havskum"mønsteret som jeg har strikket en del ganger :-)

Anonymous said...

Extremely enjoyable and a good read, I can tell you have a keen interest unlike a lot of other
posts I see.

Also visit my homepage ... Debenhams promotional code

Anonymous said...

If you are going for finest contents like myself, just pay a visit this web page
every day since it offers feature contents, thanks

my blog post :: http://Acm.sjtu.edu.cn/cs110/w/index.php?Title=User:JaimeShar