18 April 2007

Rhonnas Color challenge og Elsie challenge


Her er min LO til Rhonnas colorchallenge #3 Rød
Det er en farge jeg er veldig glad i, og jeg bruker den ganske ofte når jeg scrapper.
Bildene er av mine kjære Bertine, har hun ikke blitt stor?


Elsie Challenge #2
Jeg jobber meg videre i Elsies 52 challenge, og har nå kommet til utfordring nummer #2... *latter*....
Utfordringen er å ha fokus på bildet, konvertere et fargebilde til et sort/hvit bilde og bruke dette som fokuspunkt på layouten. Bildet jeg har brukt er et sort/hvit analogt bilde. Bildet er av meg, og det er tatt i de glade 80 årene. Fin sveis, ikke sant....



Elsie challenge #3:
Kort fortalt så går denne utfordringen ut på å bruke bånd på en kreativ måte.
Denne gangen laget jeg en liggende lettersize, mitt favoritt format for tiden. Bildet jeg har scrappet denne gangen er av meg, mine to søstre , mamma og pappa. Bildet er tatt i 1985, i min yngste søsters konfirmasjon. Jeg er ytterst til høyre, og som dere ser så har jeg her en helt annen hårsveis en jeg hadde på forrige LO. Hårfargen kommer ikke så godt frem, men den er rødlig.... Likte å eksprimentere med håret på den tiden.... LOL

Jeg har løst utfrodringen ved å flette flere bånd sammen og dekorere de med en blomst i ullfilt.., syns det passet så godt ettersom vi alle har budnad på oss.

3 comments:

Marte Gleditsch said...

Hei! kjempe stiligë LO'er alle sammen! Jeg blir veldig inspirert! :D Har sett de to første før, men ikke den siste helt ferdig! og den ble veldig fin! Jeg vil også prøve å gjøre alle ordringene til Elsie, men har ikke boken.. så da går jeg bare inn her og ser på utfrordringene, fortsett med det! Men skriv akkurat hva som står i boken også hvis du gidder, for da kan jeg lime inn i word, å ha det til en annen gang..

Marit said...

haha..kul sveis. jeg tror ikke jeg skal legge ut bilder av 80-tallsfrisyrene mine :D

Annie S said...

Utrolig flotte ting du lager Synnøve. Likte spesielt godt den LO'n med Bertine hvor hun "hopper". Hun er virkelig fotogen.. som "V" med liten søt rompe ;)