19 March 2007

Min første liggende lettersize...


Min mamma...


Bertine og Bestemor


Det er vår i lufta...

Her er 3 layouter jeg lagde i helgen. Den øverste er min aller første liggende lettersize.
Det var en skikkelig utfording å scrappe noe annet en kvadratisk, men det var veldig gøy... Klør i fingrene etter å lage flere lettersize layouter...

På den midterste layouten av Bertine og bestemor har jeg klippt ut blomsten i filt, og sydd rundt med store sting... Måtte bare prøve meg på det jeg også... :-)

På den nederste layouten har jeg skrevet ganske mye, noe som jeg har bestemt meg for å gjøre mer av fremover. Tekst er så VIKTIG....

Et av mine absolutte favorittprodukt for tiden er CHIPBOARDS. og da spesielt de store chipboardene fra FancyPants..., de er RÅKULE....


Ha en scrappende flott mandag!

4 comments:

Ania said...

For noen nydelige layouter! Virkelig! Og du mestrer liggende lettersize superflott! Tror jeg likte den best av alle :) Koselige LO'er! :) Chipboard er kult og tekst er viktig ja! :) Lykke til med forsettet - jeg har bestemt meg for at selv om tekst er viktig så vil jeg ikke la meg stresse av at jeg "må" ha tekst hele tiden....fornuftige/lange tekster..... jeg må få lov til å ha det gøy innimellom og :)

Ania said...

Vet du. Måtte bare kikke på LO'ene en gang til og jeg må legge til at det er urettferdig å si at den ene er bedre enn de andre, alle er like flotte/koselige!! Så skjønne Bertine og din mor er sammen! Og så flott pynt på den nedrste! Ha en riktig hyggelig dag! :)

Kirsten said...

Så flotte LOer!
Og Sølepyttprinsesse har jeg jammen her også, men jeg er vel strengt tatt for rask med å si at hun ikke skal hoppe i dem, så jeg rekker aldri å ta bilder. Det må jeg kanksje revurdere *fnis*
Ha en fin dag!

Lilo said...

Underbara layouter! Du klarade verkligen att scrappa i liggande lettersize också, det blev jättebra!=)