09 January 2007

BOM layout...



Dette er en layout jeg har laget til årets første utfrodring på "For the love of effers". Passet meg perfekt, for jeg hadde faktisk tenkt å lage en layout med "mål" for 2007 uansett.

Da jeg leste bloggen til Lene i går ble jeg kjempegira. Hun deltar på en utfordring som Emily Falconbridge har lagt ut på sin blog, og som heter "A deck of you". Utfordringen består i å dekorere et kort fra en kortstokk hver uke, dvs at man har et prosjekt som går over et helt år...
Har bestemt meg for å delta i "A deck of you" jeg også.....

Nå må jeg løpe, først kjøre Bertine i barnehagen og så på jobb...

Ha en fin og kreativ scrappedag!
Kjempespennende....

2 comments:

Ania said...

Hihi, digger LO'en - særlig det ene opp-ned bildet! :D

Catrine said...

Utrolig kul og flott LO! :)
Lykke til med de fine "målene" du har satt deg for 2007!
Og så fine sider du har laget til Art Journalen - spennende!