16 August 2006

Last Scrapper Standing #2

Denne layouten er mitt bidrag til LSS - Last Scrapper Standing #2.
Bestemte meg for å bruke det jeg hadde begynnt på, og jeg ble vel sånn noenlunde fornøyd når jeg hadde fått finpusset litt på layouten.

Har litt prestasjonsangst, særlig etter å ha sett alle de flotte sidene som er lagt ut på "2 peas".
Men det får stå sin prøve.
Skulle jeg være så heldig å gå videre vil jeg bli kjempehappy.
Hvis jeg går ut i denne runden, så var det uansett moro å ha vært med.

Vil ønske alle de norske LYKKE TIL med LSS #2

11 comments:

Kathrine said...

Jeg syns den ble skikkelig stilig jeg synnøve! Og blir slett ikke overrasket om du går videre. Men jeg skjønner godt hva du mener.. Utrolig mange flotte bidrag der inne, og da skal det mye til for å skille seg ut. Krysser fingrene for oss jeg :)

Ania said...

Utrolig nydelig -- elsker de freshe, sterke fargene (du er god på det der!) , og likte godt formen på de små bildene (som to fotoremser) og hvordan noen av de var rammet inn. Rett og slett flott! :)

gudrun said...

sKIKKELIG SPREK OG HÆRLIG SIDE, SYNNØVE.
lykke til!

Lene S said...

KNALLflott er ordet. Det slår meg ofte at du må være en fargerik og morsom person å være sammen med;o) Sidene dine er alltid så glade og fulle av farger og liv. Det er ett rimelig høyt nivå har jeg sett..men det forundrer meg ikke om du går videre enn en gang :o)

_Kine said...

Jeg syns layouten din ble kjempefin! Liker fargene du har valgt, den fine soldetaljen og ikke minst hvordan bildene er arrangert på siden. Supert :)

banglamarie said...

Stilig oppsett og spreke farger!
Masse lykke til ;)

Åshild said...

Du er RÅÅÅ på fargerike og lekne LO'er, Synnøve!! Syns jommen du kan lene deg godt tilbake og smile fornøyd etter å ha levert fra deg denne! Krysser fingrene, jeg :)

Klem

Lilo said...

WOW!!!! Jag gillar den här MYCKET! Vilken idé att placera fotona som du gjort!!!!

Anette S said...

Du er dronningen av farger, altså! Utrolig tøff! Jeg har aldri vært på treff noe sted, men har meldt meg på 2. september på skraphandleren. Tror det er veldig koselige treff!

Vibeche Bergqvist Ellingsen said...

Å hærlighet for en flott side, var det første jeg tenkte på da jeg så denne LO`en :)
Jeg synes denne er helt fantastisk og de flotte spreke fargene da. Likte så godt oppsettet ditt.

Ønsker deg lykke til og jeg blir meget forundret hvis du ikke går videre for du er knall flink :)

Klem

Catrine said...

For en flott og herlig fargerik layout du har laget! Lykke til!