07 June 2006

Hos Tante Karin

På aketur i trillebåra...

Vi var på besøk hos tante Karin i Pinsen, og vi måtte selvfølgelig ta noen bilder... SMIL...
Tror vi tok sånn ca. 280 i løpet av pinsehelgen, og da hadde vi slettet de bildene som var dårlige.
Syns disse bildene av tante og Bertine var så fine at jeg måtte scrappe de snarest. Det er så mye hengivenhet og glede i bildene.
Det ble nok en freestyle layout, klarer nesten ikke lage noe annet om dagen. Sjekk ut Autumn Leaves freestyle blogg, og bli inspirert du også.

Har klipt ut blomst fra de nye BG arkene, stemplet øyenstikkere, sydd forskjellige bånd nederste på siden, diecut blomster med brads, en liten billett(teksten passet så bra, ettersom søsteren har "et lite hus i skogen") Jeg har også drodlet litt på siden...

Da jeg kom hjem fra vår pinsetur til Trysil, så jeg til min glede at Kreativsidene på papirgleder endelig var oppdatert med nye artikler. Herlig... der er det så utrolig mange flotte artikler, og layouter ikke minst.

Takk for de hyggelige kommentarene dere legger igjen på bloggen min, og en ekstra takk til Marie og Ania for at dere linker til meg.... :)

6 comments:

Åshild said...

Herlig herlig herlig!! Du har blitt så utrolig flink til denne freestyle-stilen, Synnøve! Krysser alt jeg har for at du sender inn bidrag til Ett trykk også ;)

Og tusen takk for nok en utrolig fin hilsen i bloggen min! Sånt får sola til å skinne - uansett hvor jeg er :) Takk!

Ha en fin dag, Synnøve!
Klem

banglamarie said...

Knalltøff LO ;)
Du har blitt så flink på freestyle. Det er så gøy å se at du bobler over og den ene LO'en etter den andre popper frem.

Ha en fin dag ;)
-Marie

T:o)ve said...

Herlig gla'side fra pinsa Synnøve :o)
Fortsett med Freestyle du, det er så herlig å se deg leke deg på sidene dine ;o)

KLEM

Lene S said...

Du har virkelig talent for Freestyle Synnøve! Takk for at du deler med oss!

:o)

Vibeche Bergqvist Ellingsen said...

Jeg bare digger denne siden og ikke minst bildene, der de 2 bytter på å trille på hverandre.
Du er superflink :)
Du har en utrolig fin stil og jeg gleder meg å se flere fremover :)
Ha en flott helg
klem Vibeche

Rhonna said...

so lovely!
R